10 jógavideó különböző élethelyzetekre

Felkészültél az energiaáramlásra?

Ha azt gondolod, hogy a jóga nem neked való, akkor itt van tíz videó, hogy meggyőzzünk az ellenkezőjéről. Higgy nekünk, nem csak a kávé képes felpörgetni reggelente!

A jógától sokan tartanak, pedig nem olyan bonyolult mozgásforma, mint amilyennek elsőre látszik. A következő jógavideók között te is könnyedén megtalálhatod a hozzád legközelebb álló gyakorlatsort. Ha csak egy kis inspirációra van szükséged vagy a munka utáni stresszt szeretnéd levezetni, válassz egyet, és engedd el magad. A tanulmányok szerint az, aki rendszeresen jógázik könnyebben kezeli a szorongás és a depresszió tüneteit, valamint javíthatja a szív és érrendszer egészségét. 

A reggeli energiaáramlás 

Ne a kávékészítés legyen az első mozdulatod reggelente! Ébredés után végezd el a fenti gyakorlatokat, amit Adriene Mishler, jógatanár és  Yoga With Adriene csatorna tulajdonosa végez. Szerinte a reggeli jóga felébreszti a testet, és egész napra energiával lát el. Azt kell mondjuk, bizony igaza van.

Egy inspiráló nő, egy inspiráló gyakorlatsorral


Jessamyn Stanley jógaoktatónál nem találsz motiválóbb személyt. Jessamyn a Love Your Body könyv szerzője és emellett a bodypositive mozgalom egyik szószólója, éppen ezért fontos számára, hogy segítsen elfogadtatni másokkal a testüket. Az edző az Egyesült Államok egész területén tart jógaórákat, gyakorlatai után sokkal magabiztosabbnak érezheted magad.

A jóga, ami leizzaszt


Ha azt gondoltad, hogy a jóga unalmas és nem lesz tőle izomlázad, akkor csináld végig Koya Webb rutinját, ami a hagyományos jógát vegyíti az intenzív intervallum edzéssel. Utóirat: az izomláz garantált.

Tarts szünetet napközben


Ha van rá lehetőséged, akkor tarts egy kis szünetet munka közben és bátran csináld végig Candace Moore gyakorlatát, amihez csak egy székre és tizenkét percre lesz szükséged. Az egész napos ülés közben jól esik majd egy kis testmozgás.

Ismerkedj a jógával


Nem kell rögtön lehetetlen pózokba vágnod magad, ha jógázni szeretnél. Amber Karnes, a Body Positive Yoga alapítója egyszerű gyakorlatokon keresztül szeretteti meg veled ezt a mozgásformát. Testalkattól és teherbírástól függetlenül bárki elvégezheti a gyakorlatokat. Mire vársz? 

Köszönj el a stressztől


Ha még nem hallottál a Jin jógáról, akkor itt az ideje, hogy megismerd. Ez egy enyhébb intenzitású jóga, amelynek célja a test mély, kötőszövetének átmozgatása. Sarah Beth vezetésével egyszerűen elsajátíthatod a gyakorlatsort és búcsút inthetsz a stressznek.

A futás szerelmeseinek


Ha a dinamikusabb edzések híve vagy, akkor minden bizonnyal nehezebben veszed rá magad a lassabb mozgást igénylő jógára. Ezt a videót azonban jó szívvel ajánljuk minden sprinternek és maratonistának. Ida May segít átmozgatni a futáshoz szükséges izmainkat, hogy utána semmi ne állítson meg a futópályán.

Párosan szép az élet


Ahogy a videóból is kiderül a jóga nem egy magányos sport. Szólj a barátnődnek vagy a párodnak, és próbáljátok ki ezt a szuper videót a szokásos esti sorozatnézés helyett. Nem baj, ha nem vagytok profik, legalább mozogtok és nevettek egy jót.

Mozgasd át a nyakad


Nem tudom, hogy vagy vele, de az én nyakam sokszor fáj az egész napos gép előtt görnyedéstől. A jó hír, hogy a következő videó pont az izommerevséget veszi célba, ezzel elmulasztja a nyaki részben kialakuló kellemetlen érzést.

Mozogj az édes álmokért


Ez a kedvenc videóm, mert könnyedén elvégezhető és tényleg elálmosodom tőle. Nagy segítség, amikor a késő délután megivott kávém miatt este is pörgök. Ha ez veled is előfordul, akkor bújj bele a pizsibe és jógázd magad álomba.

Nyitókép: mapodile/E+/GettyImages

Ha tetszett a cikkünk, ezeket is ajánljuk:

Legnépszerűbb cikkek: