„Soha ne ítélj meg egy könyvet csak a borító alapján!” A mondást mindannyian jól ismerjük, de a tehetséges grafikusok és formatervezők néha olyan ötletes csomagolást terveznek egy-egy terméknek, hogy egyszerűen lehetetlen ellenállni nekik.
A csomagolás rendkívül fontos szerepet játszik a termékek eladásában, gyakran ezért is nevezik „silent salesman”-nek, azaz néma eladónak. Hiszen a vásárlás során a csomagolás az első benyomás, amelynek kialakítása és megjelenése könnyen befolyásolhatja, hogy a kosarunkba rakunk-e egy terméket. Gondolj csak bele, hányszor fordult elő veled, hogy egy látványos, szellemes vagy elképesztően kreatív csomagolás felkeltette a figyelmed, ezért jobban megvizsgáltad a terméket, és talán még a pénztárig is eljutottál vele. A következő termékeknek biztosan nem tudnánk ellenállni, mert a tervezőik olyan zseniális munkát végeztek, hogy még az is eszünkbe jutna: „Igazából kit érdekel, hogy mi van benne, ha ennyire szépen be van csomagolva?!”
Egyszerű, de ötletes és imádnivaló

Egyenesen a sütőből

Fesd be a reggeli pirítósod ezekkel a gyümölcslekvárokkal

A szivacs, amit még Andy Warhol is imádna

Bakonyi Péter Pantone-fűszerei

Természet inspirálta csomagolás

Vegán tej

Borsószemek vagy teniszlabdák?

Méhkaptár alakú üveg

Minimalista design, amelyet kövek inspiráltak

Vízcseppek az üvegen

Szokatlan, de látványos tejesdobozok

A „kevesebb néha több” tökéletes példája

Nem nehéz kitalálni, hogy ebben chili szósz található

Origami sör

Forrás: Bright Side, Bored Panda
Nyitókép: @backbonebranding/Instagram