A Flaming Crap Candle Co idén is előállt az év illatával, melyhez ismét az év legfontosabb eseményeiből és a popkultúrából inspirálódtak.
Az idei ősz egyik legnagyobb (pop kulturális) durranása egyértelműen a Squid Game, vagyis a Nyerd meg az életed című sorozat a Netflixen – és ezt számokkal is tudjuk bizonyítani. A szeptember 17-i bemutatót követő 28 napban 111 millió háztartásban indították el a dél-korei túlélődrámát. (Csak viszonyításképpen: a streamingszolgáltató korábbi rekordere, A Bridgerton család számlálója „mindössze” 82 milliót ért el ugyanebben az időszakban.)
A Nyerd meg az életed jelen pillanatban is a top 10-es lista élén áll a Netflixen a magyarországi nézők között, a színészek követőtábora pedig a sokszorosára nőtt (Jung Ho-yeon például 3 hét alatt 13 millió rajongót szerzett magának és mára 9 további milliót begyűjtött). De a show még a TikTokot is letarolta. Például sokan belevágtak abba a kihívásba, amiben a szereplőkhöz hasonlóan ki kell vágni bizonyos formákat a Dalgona Candyből, vagyis a ppopgiból – anélkül, hogy azok megrepednének és eltörnének.

És ez a törökmézszerű édesség ihlette a Flaming Crap Candle Co legújabb gyertyáját is, pontosabban ez adja a 2021 illata elnevezésű termékük alapját. A kreáció egyébként több rétegen keresztül meséli el az évet. A legfelső szintén egy TikTok-trendet takar (innen a bogyós gyümölcsök és a tejszín illata), a törökmézet pedig tehát a Nyerd meg az életedből vették. De kapott egy szeletet a #FreeBritney mozgalom is és a legalsóval a COVID-19 elleni vakcinák előtt tisztelegtek az alkotók – bármit is jelentsen ez az utolsó két réteg.
„A gyertya négy különálló és szokatlan rétegen keresztül ég, amelyek csodálatosan kiegészítik egymást” – mondta Oliver Burr, a Flaming Crap társalapítója. (A tavalyi ötletük sem volt mindennapos, akkor többek között a banánkenyér, a kézfertőtlenítő és – jól olvasod – a Netflixes Tiger King szerepelt a inspirációs források között.)
Forrás: Bustle
Nyitókép: Flaming Crap Candle Co