3 magyar szépségmárka, amelyért az egész világ rajong

Az Omorovicza, a Kaviczky és az Erno Laszlo márkák a topkategóriás bőrápolók közé tartoznak az egész világon.

Ha a Hungarikumokról esik szó, akkor legtöbbször egy-egy világviszonylatban is elismert, magyar élelmiszerre gondolunk. Pedig a szépségápolás területén is van mire büszkének lenni: három magyar márkát a világ legmenőbb luxusszalonjaiban is előszeretettel használnak. A sztárok köztudottan csak a legjobb termékekkel érik be, kiváltképp igaz ez, ha a bőrükre megy a játék. A minden tekintetben maximalista Marylin Monroe, Sting, Diane Keaton vagy Madonna nyilván nem tévedett, amikor a magyar termékeknek szavaztak bizalmat.

Omorovicza

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Omorovicza (@omorovicza) által megosztott bejegyzés


Az Omorovicza története 2000 évvel ezelőttre nyúlik vissza, ekkor fedezték fel Magyarország termálvizeinek gyógyerejét, és építették az első fürdőket. A magyar termálvizek egyedülálló gyógyhatásának titka a régió egyedi földtani tulajdonságaiban rejlik. A földkéreg itt vékonyabb, így a víz miközben a felszín felé tör , az értékes ásványi anyagokat hatékonyabban képes felszívni. A gyógyvizek varázslatos hatása az ásványi anyagok és nyomelemek egyedi kombinációjából fakad. Az Omorovicza család az 1880-as években építtette Budapesten a híres Rácz fürdőt egy oszmán török fürdő területén, melyet az 1560-as években egy középkori gyógyforrás felé emeltek.

Az ezredfordulón Stephen de Heinrich de Omorovicza Budapesten élt, amikor találkozott Margarettel, az Egyesült Államok Budapesti Nagykövetségén dolgozó amerikai diplomatával. Elhívta a családi fürdőbe, ahol a saját bőrükön tapasztalták meg a vizek gyógyító hatását.

Emiatt úgy döntöttek, hogy kihasználják a csodás gyógyerőben rejlő lehetőségeket. Innentől fogva azon dolgoztak, hogy a gyógyvizek áldásos hatásai kozmetikumokban is elérhető legyen. Hisznek abban, hogy a gyógyhatású készítményeket nem tudja elnyomni a fejlett technológia sem, és arra is nagy hangsúlyt fordítanak, hogy semmilyen káros anyag, ne kerüljön a termékeikbe. A világ számos nagyvárosában elérhetőek a szalonjaik, és a széles termékválasztékuk, melyből a legnépszerűbb a magyar királynő arcpermet.

Kaviczky


A Kaviczky termékek készítése során is a természet hatóanyagait használják, amelyek segítenek a bőr szépségének és fiatalságának megőrzésében. Minden kozmetikumuk mesterséges színezék, tartósítószer és GMO mentes, amelyekben a természet ősi, gyógyító erejét és a legfrissebb tudományos felfedezéseket ötvözik.

Fő alapanyaguk: a hévízi gyógyiszap, amely egyedülálló a világon.

Ez a huminsavakban gazdag iszap, a természet csodás ajándéka, amely segít a szervezet méregtelenítésében, antioxidáns tulajdonságainak köszönhetően pedig a bőr fiatalosságának megőrzésében jár élen. Bónuszként gyulladáscsökkentő és fájdalomcsillapító hatású, így számos bőrprobléma kezelésére ideális. A termálvizek bőrre gyakorolt hatása is egyedülálló. A Kaviczky termékekben pedig a víz minden kiváló tulajdonsága hasznosul, ugyanis a felhasznált hatóanyagok és alapanyagok egyedi összetétele és kombinációja felerősíti a víz pozitív hatásait. A drágakövek erejének köszönhetően a bőr újjáépül, védi a sejteket, és hatékonyan csökkenti az UV-sugárzás káros hatásait. Az Európa szerte elismert Kaviczky Szalonok legexkluzívabb termékei a gyémánt, zafír és smaragd alapú cseppek, krémek.

Erno Laszlo

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Erno Laszlo (@ernolaszlonyc) által megosztott bejegyzés


 Erno Laszlo a Magyar Királyi Orvostudományi Egyetem Bőrgyógyász karán végzett, 1921-ben, majd Berlinben képezte tovább magát. 1927-ben nyitotta meg első szalonját Budapest belvárosában, ahol a szalon mellett egy laboratórium is helyet kapott. Ha éppen nem kezelt, akkor rendületlenül kísérletezett, a bőrbetegségek specialistája volt, átfogóan tanulmányozta az aknés, pattanásos bőrtípust. A háború elől menekülve, 1939-ben tette át a székhelyét New Yorkba, ahol már az érkezése híre is felbolygatta a szépségipart: az újonnan nyitott szalonjában szinte lehetetlenség volt időponthoz jutni.

A kor legmeghatározóbb sztárjai jártak hozzá: Marylin Monroe, Greta Garbo és Audrey Hepburn. Később pedig a neves vendégkörébe tartozott Sting, Madonna és Val Kilmer is.

Látványos eredményeket nyújtó kezeléseit a saját maga által kikísérletezett és összeállított olajok és szappanok felhasználásával végezte, majd megalkotta a komplett termékcsaládját. A krémek túlnőttek a szalonon, így a vendégei unszolására, egy idő után, ugyan limitált kiadásban, de elérhetőek lettek a kereskedelmi forgalomban is. Rövid idő után pedig elindultak világhódító útjukra, és a mai napig a legnépszerűbb luxuskozmetikumoknak számítanak az egész világon. S bár a termékpalettája minden bőrtípusra és bőrproblémára kiterjed, a legkedveltebb darab a fekete iszapos mélytisztító szappan maradt.

Forrás: omorovicza.com, kaviczky.com, ernolaszlo.com
Nyitókép: woohoo.

Ha tetszett a cikkünk, ezeket is ajánljuk:

Tedd meg a befizetéseidet, mi pedig megnöveljük a nyerési esélyeidet maximum 275 000 forintig. (x)