Cher bebizonyította, hogy a divat kortalan, és a nála 50 évvel fiatalabb modellek között is megállja a helyét. A 73 éves énekesnő lett ugyanis a DSquared2 nevű márka tavaszi-nyári kampányának arca és egyszerűen észbontóan fest!
Az olasz divatmárka, a DSquared2 jól tette, hogy a pop istennőjét, Chert választotta a következő kampányának egyik arcául: elég találó, hogy az énekesnő „Icon” feliratú pulcsiban pózol. A márka két alapítója, Dean Caten és Dan Caten szerint a híresség sokkal több, mint egy ikon, szerintük inkább egy „kulturális fenomén”. A mostani kampányukban azt akarták megmutatni, hogy Cher egy egyszerű farmerben és melegítőfelsőben is tündököl.
A különleges fekete-fehér fotókat a török és wales-i származású Mert Alas és Marcus Piggott híres fényképészduó készítette, akik a kilencvenes évek közepétől alkotnak és olyan márkákkal dolgoznak együtt, mint a Louis Vuitton, a Giorgio Armani vagy a Miu Miu.
Dean és Dan Caten Kanadában születtek, de a szakmát New Yorkban tanulták ki, majd később azért költöztek Olaszországba, hogy saját márkát alapítsanak. 1995-ben mutatták be az első férfiaknak szánt kollekciójukat, és a bemutató olyan extravagánsra sikerült, hogy rögtön felfigyeltek rájuk. Azóta rengetegen híresség kedveli a márkát, például Lenny Kravitz, Justin Timberlake, Ricky Martin, Nelly Furtado, és Robbie Williams is. A nagy áttörést azonban egy Madonnával kötött szerződés hozta meg a DSquared2-nek: az énekesnő Don’t Tell Me című számának klipjéhez, és a Drowned World című 2002-es turnéjához ők tervezték a szetteket az énekesnőnek és táncosainak.
Nyitókép: cher/Instagram