Az illatos konceptüzlet Firenzében, a modern parfümkészítés bölcsőjében nyitotta meg kapuit, a via dei Calzaiuoli 94/96 alatt.
Kedvenc angol kozmetikai márkánk, a Lush tegnap megnyitotta a világ első Illatkönyvtárát, miután korábban már a Liverpoolban és Shinjukuban található üzletekben is hatalmas sikert aratott koncepciójuk. A firenzei városközpontban otthonra lelt Illatkönyvtár nemcsak a kreatív megjelenésével, hanem történelmiségével is leveszi az embert a lábáról.
„Egyértelmű volt, hogy Firenzében lesz az üzlet, mivel a reneszánsz során itt fektették le a modern parfümkészítés alapjait. Elmerültünk a történelemben, a műalkotásokban és a legendás látványosságokban. Ilyen környezetben könnyen jön az ihlet.” – mondta a hely kialakításával kapcsolatban Mark Constantine OBE, a Lush társalapítója és parfümkészítője.
Készítsd az orrod!
A firenzei Lush Illatkönyvtár (Perfume Library) a Lush-illatok eddigi legnagyobb gyűjteményének ad otthont, beleértve a nyitáskor bemutatott exkluzív parfümöket, amelyeket a firenzei reneszánsz ihletett. Az érzékek kényeztetésére kiválóan alkalmas üzlet elképesztően illatos utazásra hív, mely az illatok orvosi alkalmazására nagy hangsúlyt fektető reneszánsz humor-elméleten alapszik. A régi idők emberei úgy tartották, a személyre szabott, megfelelő illatok megvédik a szervezetet a betegségektől. A parfümökön kívül a Lush Illatkönyvtára ad majd otthont a márka legnagyobb testpermet-gyűjteményének is, melyeket a #LushCommunity közössége válogatott össze.
Ha olvasni támadna kedved
Még mielőtt azt gondolnád, hogy itt minden kizárólag az illatokról és az érzékekről szól, az Illatkönyvtár tényleg könyvtár: a parfümök és a testpermetek mellett ugyanis több mint 70 különböző könyv is kapható, az illóolajok, az aromaterápia, a történelem és a regeneráció témájában. Ezek a könyvek a parfümkészítés rejtelmeibe, a gyártás titkaiba és az új üzlet megnyitásának történetébe is beavatnak.
Egy hely, ahol összefonódik a múlt és a jelen
Ha játékos, sosem tapasztalt illatélményre vágynál, a régi kort idéző helyszínen egy multi-szenzoros terület is vár, amely a technológia, a zene és a fények segítségével kelti életre az illatokat. A Lush történetében elsőként e-papír technológiával működő kijelzők mutatják be a termékinformációkat, méghozzá három nyelven (olasz, angol és egyszerűsített kínai), ha a helyszínen beolvasod az üzletben található tesztereket. Ebből is látszik, hogy a márka ügyel a környezetre, ez a megoldás feleslegessé teszi a táblák nyomtatását és szállítását.
AR-élmény: mostantól egy virtuális illatkiállításon is részt vehetsz
Az új Illatkönyvtár megnyitásával egy időben egy új, Firenze által inspirált funkció is elérhetővé válik a #LushLabs applikációban: egy virtuális illatkiállítás. Vesd bele magad a város történetébe, a reneszánsz csodájába és fedezd fel a firenzei illatkollekció mögött rejlő hatásokat!
Indulhatunk?
Nyitókép: Lush
Ha tetszett a cikkünk, ezeket is ajánljuk neked:
- Szuperétel a szuperfinom arcbőrért: DIY kurkumás arcmaszk
- 5 dolog, amit meg kell változtatnod a szépségrutinodban a tél közeledtével
- Elő a mancsokkal! 10 természetes és tápláló kézkrém a téli időszakra