Akik nem maradtak a kaptafánál: ezek a magyar hírességek sikeres márkákat álmodtak meg

A nemzetközi celebek márkáit mind ismerjük, hiszen Selena Gomez Rare beuty-jának pirosítója verhetetlen, Kylie Jenner rúzsai pedig egyszerűen ikonikusak. Azonban hazánkban is bőven akad olyan híresség, akik sikeres brandet tudhatnak maguk mögött.

Vannak, akik a külföldi sztárokhoz hasonlóan a beauty vagy életmód területén próbálták ki magukat, akad, aki zenei karrierje mellett streetwear márkát tudhat magáénak és bizony olyan is, aki sikeres franchise-t üzemeltet. Mutatjuk a kedvenc, magyar hírességek által éltre hívott brandjeinket.

Dzsudló meghódítja a streetweart

Dzsudló sikert sikerre halmoz, koncertjei rendre teltházasak, dalai megjelenésük után szinte rögtön igazi slágerekké válnak és ha van ember, aki „nem tud hibázni”, az bizony ő. Az előadó viszont nemcsak a színpadon, hanem azon túl is bizonyította már tehetségét. Mind tudjuk, hogy a zene egy kreatív folyamat, ugyanígy van ez a divatnál is, ezért nem is volt meglepő, mikor idén év elején bejelentette, hogy saját ruhamárkát indít. Annak tudatában pedig méginkább nem, hogy ő maga is tényleg zseniális stílusérzékkel rendelkezik. Sokan először egy merch márkára gondoltak, viszont a BOGA Clothing nem is állhatna attól távolabb. Dzsudló brandje igazi streetwear darabokat sorakoztat fel, melyek a magyar kultúrából merítenek inspirációt és egyben reflektálnak is a mindennapjainkra. A tömeggyártás helyett a minőségre tette a fókuszt, ezzel olyan limitált darabszámú ruházatot hozva létre, mely nem jön velünk szembe az utcán. A pólókat, dzsekiket és pulcsikat fiatal magyar tervezők segítségével álmodta meg, melyeket végül Borsod-Abaúj-Zemplén megyei varrónők valósítottak meg. Az előadó ugyanis fontosnak tartja, hogy támogassa azt a régiót, ahonnan származik. A BOGA-t annak webshopjából vásárolhatjuk meg és ha hisztek nekünk, igazán megéri beruházni Dzsudló egy-egy kreációjára.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

BOGA (@bogaclthng) által megosztott bejegyzés

Ördög Nóra, a rohanó mindennapok megmentője

Az elmúlt több mint húsz évben Ördög Nóra a magyar televíziózás egyik emblematikus alakjává nőtte ki magát, miközben egyéb területeken is sorra szerencsét próbált. Többek közt boltot nyitott férjével, Nánási Pál fotóssal, könyvet írt és több márka reklámarca is volt. 2022-ben pedig úgy döntött, hogy saját brandet hoz létre. Így jött létre 2022-ben a Helia-D-vel együttműködve a Nora Beauty, mely sminktermékeivel elsősorban azokat a 25 és 45 közötti nőket célozza meg, akik a mindennapos rohanásban egy természetes make upra vágynak. A kínálatban pedig szinte minden megtalálható. A BB krémek, korrektorok, pirosítók, szemhéjtusok, szemceruzák, ajakbalzsamok mellett helyet kaptak a palettán a sminkecsetek és az otthoni géllakkozáshoz szükséges termékek is. Mindezeket pedig egy letisztult, minimalista, de mutatós designú csomagolás rejti. Persze nem csak a külcsín számít, de a krémmánia felhasználóinak véleménye alapján a vonal termékeire sem panaszkodhatunk, ha ezt választjuk. Tartósak, jól pigmentáltak és tényleg könnyen felvihetőek. A Nora Beauty termékeit pedig a saját webshop mellett a Rossmann polcain is megtaláljuk.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Nora Beauty (@norabeauty_makeup) által megosztott bejegyzés

Frei Tamás a kávézás élményére helyezte a fókuszt

Frei Tamást senkinek sem kell bemutatni, hiszen aki nem a tévéből, az nagyszerű regényei által ismeri őt. Ahogy azt is mind tudjuk, hogy nevéhez fűződik hazánk legnagyobb és legjobban működő kávéházlánca is, a Café Frei, melynek története egészen 2007-ig nyúlik vissza. Frei Tamás akkor döntött úgy, hogy barátjával, Langár Tamás közgazdász, élelmiszeripari vállalkozóval létrehozza a mára igazán sikeressé vált brandet. Az első kávézójuk az év márciusában nyílt meg Budapesten és azóta az ország szinte minden pontján ott vannak. A Café Frei viszont nem csak itthon népszerű, hiszen 2013-tól a nemzetközi piacon is jelen vannak. Először Közép-Európa más országaiban kezdték a terjeszkedést, majd üzletet nyitottak Franciaországban, Dubaiban, sőt Szaúd-Arábiában is. Mindezek mellett az általuk képviselt magas minőségű kávézás élményét már otthonunkban is megtapasztalhatjuk, hiszen szemes, őrölt, sőt még kapszulás kávékat is forgalmaznak. Mint tudjuk, azért utóbbi olykor nem a legelőkelőbb, viszont a Café Frei havannai-karamella capuccinója és kalifornia mandula cortadója ezt már rég felülírta. A termékeket egyébként a webshop mellett a franchise kávézóiban, sőt kisebb-nagyobb üzletek polcain is megtaláljuk.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

CAFE FREI (@cafefrei) által megosztott bejegyzés

Axente Vanessa az egészséges életmód nagykövete

Axente Vanessa az egyik legsikeresebb magyar topmodellként minden vezető divatház kifutóján ott volt, rendre a Vogue címlapjáról mosolygott ránk vissza, és a legnagyobb brandek kampányaiban népszerűsítette a márkákat. Saját bevallása szerint a modellszakma megpróbáltatásai ellenére számára mindig is az egészség volt az első, éppen ezért nem is lepett meg senkit mikor 2022-ben az étrend-kiegészítők piacára lépett. Axente Vanessa márkája az ESSA World, melyet Nimisha Gupta kreatív szakemberrel alapított. Termékpalettáján vegán proteinporokat, kollagént és a multivitamint találunk, amik segítenek nekünk abban, hogy egy egészségtudatos mindennapi rutint alakítsunk ki. Az ESSA azonban több mint egy brand, hiszen Vanessa azzal egyidejűleg egy közösség kialakításán is munkálkodni kezdett, melyben nemcsak a külső, de a belső szépség is fontos szerepet kap. A márka termékeit természetesen megtaláljuk a hivatalos webshopon, valamint a Rossmann kínálatában is.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Essa World (@essawrld) által megosztott bejegyzés

Nyitókép: Cafe Frei Facebook

Ha tetszett a cikkünk, ezek is érdekelhetnek:

Tedd meg a befizetéseidet, mi pedig megnöveljük a nyerési esélyeidet maximum 275 000 forintig. (x)