A karácsony közeledtével minden ünnepi fényárban úszik, nem kivételek ezalól a legnagyobb designermárkák üzleteinek kirakatai és homlokzatai sem.
A bevásárló utcákon található boltok évről-évre egymást túllicitálva álmodják meg installációikat, amikkel ilyenkor mindenkit lenyűgöznek. Lássuk, hogyan képzelik az idei karácsonyt ezek az igazi luxust képviselő brandek.
Chanel
Ahogy azt tőlük már megszokhattuk, a Chanel idén sem aprózta el a dekorálást és legendás párizsi boltjuk teljes homlokzatát a márkára szimbolizáló részletekkel díszítették fel. A Rou Cambon 31. szám alatt található üzlet volt az első Chanel üzlet, ezt maga Coco Chanel nyitotta és itt mutatta be kollekcióit is. A hely tehát nem véletlenül foglal el különleges helyet a brand történelmében, így annak dekorációja sosem mindenapi, céljuk, hogy minden évben lenyűgözzék a járókelőket. A Chanel idén egy, az alapító védjegyének is mondható óriási gyöngysorral dekorált, melyet masnikkal, az ikonikzs összekapcsolt C betűkkel és egyéb, a divatházra jellemző részletekkel egészítettek ki.
Dior
A helyszín továbbra is Párizs és egy újabb legendás divatház bázisa, történetesen a Dioré. Az abszolút luxust jelképező márka egy pillangós installációval tette egyedivé üzletének épületét. A Dior egy aranyban úszó karácsonyt képzel el idén, így nemcsak kirakatuk, hanem még az ünnepi csomagolásuk is ebben a színben ragyog.
Maradjunk még a Diornál, de utazzunk át kicsit a tengerentúlra, hiszen a New York-i dekorációjuk sem mondható mindennapinak. Olyannyira különleges, hogy a márka egyik arca, Jennifer Lawrence volt az, aki ünnepi fényárba borította a Fitht Avenue-n található üzletet. Egy csodálatos, a szivárvány minden színében ragyogó, pillangókkal, virágokkal, illetve a csillajegyekkel díszített óriáskerék tárult a New York-iak szeme elé november 24-én. Az üzlet pedig természetesen nemcsak kívül, hanem belül is ünneplőbe öltözött.
Tiffany & Co.
A Tiffany mindig is tudta, hogy az ördög a részletekben rejlik és a kevesebb néha sokkal több is tud lenni, így ezek alapján tervezték meg New York-i kirakatukat. Az ékszermárka egy minimalista dekorációt álmodott meg, mely egyszerűségének ellenére is igazán ünnepi hangulatot tud csempészni a szívünkbe. Ablakaiknak az ikonikus Tiffany blue színe adja a hátteret, kaptak egy hópehely keretet és az oda kiállított nyakékek és ékszerszettek csillogásának köszönhetően pedig máris garantált a ragyogás.
Gucci
A Gucci idén ezüstben látja a karácsonyt. Az olasz luxusmárka New York-i üzletének egész homlozatát különböző ezüstben, ezüstfehérben és kékes-ezüstben világító dobozokkal töltötte meg. A Gucci ajándékdobozainak mindegyikét a márkával már száz évvel ezelőtt is eggyé vált „horsebit” logojával díszítette.
Nyitókép: Chesnot/Getty Images
Ha tetszett a cikkünk, ezek is érdekelhetnek:
- Az igazi luxus: ezek a világ legdrágább táskái
- 5 luxustáska, melyre van alternatívánk
- Íme minden idők legemlékezetesebb menyasszonyi ruhái