Az énekesnő és a német sportmárka tavaly már lenyűgözött minket, és persze idén sem okoztak csalódást.
Beyoncé tavaly decemberben Instagramon jelentette be, hogy saját brandje, az Ivy Park és a világ egyik legnépszerűbb sportmárkája, az Adidas közös kollekcióval jelentkezik. Az együttműködés hatalmas sikert aratott, a ’80-as éveket idéző szetteket gyorsan elkapkodták a rajongók. Bizonyára a nagy sikernek köszönhető, hogy idén is folytatták az együttműködést: tegnap az énekesnő hivatalosan is megerősítette, amit már sejteni lehetett: jön az Adidas x Ivy Park Drip 2.
Akárcsak az első kollaboráció során, úgy most is nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy a legtöbb ruhadarab gendersemleges legyen. „Váratlan meglepetésként ért, hogy a férfiak is ilyen nagy érdeklődést mutattak az első kollekció iránt. Boldog voltam, mert én is nagyra értékelem az uniszex és a genderneutrális ruhák szépségét, és támogatom a hagyományos divatszabályok megszegését” – mondta Beyoncé. Természetesen az új kollekcióra is igaz, hogy bármelyik nem képviselői bátran viselhetik a szetteket, ráadásul arra is figyeltek, hogy a méretek se szabjanak határt. Az Adidas Unite Fit technológiája lehetővé teszi, hogy ne csak konfekcióméretben legyenek elérhetők a termékek, az XXXS-től a 4XL-ig bárki megtalálhatja a hozzá illőt. Az énekesnőt többek között a karantén időszakra jellemző lelassulás inspirálta, igyekezett kényelmes, praktikus kollekciót megálmodni, a harsány színek pedig az erőt és a pozitív energiát szimbolizálják.
A bejelentéssel egyidőben megjelentek a kampányfotók is, a képek főszereplője természetesen Beyoncé, aki ezúttal is mesésen fest. A kollekció egyébként október 30-án debütál az Adidas weboldalán és a telefonos applikációban.
Forrás: Nylon
Nyitókép: Adidas x Ivy Park
Ha tetszett a cikkünk, ezeket is ajánljuk:
- Az énekesnő, akit Michael Jackson inspirált, ma már milliók példaképe: Beyoncé bármikor fogadna magára
- Álomszép a Rodarte és a Cole Haan közös kollaborációja
- Rihanna nemcsak a zene világában, hanem a szépségiparban is maradandót szeretne alkotni: gendersemleges bőrápolási termékeket dob a piacra