Beyoncé saját márkája, az Ivy Park és az Adidas újabb közös kollekcióval lepte meg a rajongókat, amelynek kampányában számos sztárcsemetét is felfedezhetünk.
Beyoncé 2019 decemberében jelentette be, hogy saját brandje, az Ivy Park és a világ egyik legnépszerűbb sportmárkája, az Adidas közös kollekcióval jelentkezik. Az együttműködés hatalmas sikert aratott, ezért újabb és újabb kollaborációk követték azt. A napokban bemutatták az ötödik közös kollekciót is, amely a Halls Of Ivy nevet kapta. A felnőtteknek tervezett ruhadarabok és kiegészítők mellett ezúttal gyerekeknek szóló termékeket is piacra dobtak. A kampányfotókon és a videóban olyan sztárcsemeték szerepelnek, mint Reese Witherspoon két idősebb gyereke, Ava és Deacon Phillippe, valamint a néhai Kobe Bryant lánya, Natalia Bryant is. De a show-t azért mégis Beyoncé és Jay-Z két kislánya, a 9 éves Blue Ivy és a 4 éves Rumi Carter lopta el.
Blue Ivy szereplése persze nem számít meglepetésnek, hiszen 9 éves korára már megszokta a rivaldafényt. Korábban láthattuk őt divatkampányokban és édesanyja mellett a vörös szőnyegen is. Valamint több rangos díjat is nyert a „Brown Skin Girl” című dalért, amelyet Beyoncéval közösen írtak a The Lion King: The Gift filmzenei albumra. Azonban a 4 éves Rumi ezzel a kampánnyal „mutatkozott be” a nagyvilágnak.
https://www.youtube.com/watch?v=axH-ZSzkzyU
Halls Of Ivy
A december 9-én debütáló Halls of Ivy kollekció 89 ruhadarabot és 11 kiegészítőt kínál. Ismét nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy a méretek senkinek se szabjanak határt. Az Adidas Unite Fit technológiája lehetővé teszi, hogy ne csak konfekcióméretben legyenek elérhetőek a termékek: az XXXS-től a 4XL-ig minden megtalálható a kínálatban. A gyerekek számára 34 ruhadarabot terveztek, köztük egy houndstoth nyomott pamut twill kabátot, valamint nadrágokat, szoknyákat és puffer dzsekiket. A hivatalos közlemény szerint a Halls Of Ivy-t az akadémikus stílus inspirálta. „Szilárdan hiszünk abban, hogy a felsőoktatás ereje abból is fakad, hogy az önkifejezésen keresztül megtaláljuk a saját hangunkat, kapcsolatba lépünk egymással, és megosztjuk a teret a hasonló gondolkodású emberekkel. Tervezési folyamataink ezen a filozófián alapulnak, így a kollekció klasszikus sziluettek gyűjteményét mutatja be, amelyet átitat az egyéni stílus, a lendület és a legmerészebb álmok követésének szelleme.”
Forrás: WWD
Nyitókép: Ivy Park