Beyoncé ismét történelmet írt: a Tiffany legújabb kampányában férje, Jay-Z is szerepel

Az énekesnő évről évre egyre több rangos elismerést gyűjt be magának, így egyáltalán nem meglepő, hogy 2021-ben újabb tétellel bővült az eredményeinek listája. A legújabb sikere különösen csillogó!

Beyoncé Knowles szeptember 4-én ünnepli a 40. születésnapját, amire talán nem is kaphatna csodálatosabb ajándékot a Tiffany & Co. „About Love” nevű kampányánál. Ennek köszönhetően ugyanis ő lett az első színesbőrű nő, aki felvehette az márka ikonikus, 128.54 karátos sárgagyémánt nyakláncát. (A Dél-Afrikában kibányászott kincset Charles Lewis Tiffany vásárolta meg 1878-ban és eddig kizárólag Audrey Hepburn, Mary Whitehouse és Lady Gaga viselhették ezt a különleges darabot. – a szerk.) Sőt, ez a csodálatos ékszer most először lett egy reklámkampány része! Ezek után nem is lehet kérdéses, hogy joggal viseli a Queen B becenevet, igaz?

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Beyoncé (@beyonce) által megosztott bejegyzés

Ám nemcsak ezért óriási jelentőségű a Tiffany legújabb dobása, hanem azért is, mert az az első alkalom, hogy Bey a férjével, Jay-Z-vel közösen szerepel egy kampányban. „A szerelem az a gyémánt, amelyet az ékszerek és a művészet díszítenek” – jelentette ki a házaspár hivatalos közleményében. Az „About Love” várhatóan egy teljesen új fejezetet is nyit majd a Tiffany történetében, akik a kampánnyal egyidőben 2 millió dollárt adományoznak olyan amerikai főiskolák és egyetemek ösztöndíj és szakmai programjaira, melyek az afroamerikai közösséget segítik.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Beyoncé (@beyonce) által megosztott bejegyzés

Beyoncé megjelenése a fotókon természetesen minden részletében nagyon emlékeztet Audrey Hepburn legismertebb karakterére, vagyis az Álom luxuskivitelben (Breakfast at Tiffany’s) című film főszereplőjére. Férjével együtt egy lélegzetelállító, Tiffany-kékben pompázó Jean-Michel Basquiat festmény előtt pózolnak. „Beyoncé és Jay-Z a modern szerelmi történet megtestesítői” – mondta Alexandre Arnault, a Tiffany termékekért és kommunikációért felelős alelnöke és azt is kiemelte, hogy nem találhattak volna a Carter házaspárnál (Jay-Z születési neve Shawn Corey Carter – a szerk.) tökéletesebb személyeket arra, hogy képviseljék a márka értékeit, a szeretetet, az erőt és az önkifejezést. „Megtiszteltetésnek tartjuk, hogy a családunk részeseivé váltak.”

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Beyoncé (@beyonce) által megosztott bejegyzés

A kampányhoz egy kisfilm is készült, melyben Beyoncé az Álom luxuskivitelben főcímdalát, a „Moon River”-t énekli. Ezt a videót szeptember 15-én teszik majd közzé a Tiffany oldalán, mi pedig alig várjuk, hogy meghallgathassuk ezt a klasszikus szerzeményt Bey előadásában!

Forrás: Vogue/CNN
Nyitókép: Mike Coppola/Getty Images

Ha tetszett a cikkünk, ezeket is ajánljuk neked:

Tedd meg a befizetéseidet, mi pedig megnöveljük a nyerési esélyeidet maximum 275 000 forintig. (x)