A színésznő az Andie Swim befektetőjeként és tanácsadójaként már régóta jól ismeri a brandet, azonban most a fürdőruha márka legújabb kampányában is fontos szerepet tölt be: három lánya, Rumer, Scout és Tallulah Willis mellett ő szerepel a képeken.
Az amerikai fürdőruha márka legújabb nyári kampánya a Together (magyarul: Együtt) címet viseli, ami tökéletes választásnak bizonyult, hiszen Demi Moore és lányai álltak a kamera elé. A színésznő, valamint Rumer, Scout és Tallulah Willis az Andie Swim legnépszerűbb darabjait viselik, Cass Bird fotós saját New York-i otthonában készítette el az impozáns anyagot.
Melanie Travis, az Andie Swim vezérigazgatója elárulta, 2016-ban – amikor piacra dobták az első fürdőruha kollekciót – megszerezte Moore elérhetőségét és felkereste őt. „Küldtem neki egy e-mailt, de nem számítottam arra, hogy válaszol. Tudtam, hogy előszeretettel támogatja a női vállalkozókat és korábban is befektetett már más cégekbe. Mégis nagyon meglepődtem, amikor válaszolt és azt írta, szeretne még többet megtudni rólunk” – mondta Travis a WWD-nek. Moore nem hezitált sokat: néhány megbeszélést követően nemcsak a márka befektetője lett, hanem tanácsadóként is részt vesz az Andie Swim életében. „Az elmúlt négy-öt évben szoros kapcsolatot építettünk ki. Kérdésekért, tanácsokért és ötletekért is fordulok hozzá, és mindig megosztja a véleményét, legyen szó a termékekről vagy a marketingről. Valóban csodálatos a kapcsolat köztünk.”
2020 decemberében Travis és Moore ismét összeült, és egyetértettek abban, hogy 2021 nyara meghatározó időszaknak ígérkezik. „Megkérdeztem Demit, mit szólna ahhoz, ha a történelmi jelentőségű nyáron ő is fontos szerepet kapna a kampányban. Ekkor még csak reménykedtem abban, hogy a világjárvány csillapodik majd, de ennek ellenére Demi is izgatottan gondolt a közös munka lehetőségére.” Az elmúlt hét hónapban Travis és Moore rengeteg időt töltött a kampány megtervezésével, a színésznő vetette fel az ötletet, hogy a lányait is bevonná a projektbe. Az Andie Swim vezérigazgatója azonnal igent mondott, mert a márka célja pontosan az, hogy életkortól, etnikumtól és testalkattól függetlenül kiszolgálja a nők igényeit. Ezt szeretnék üzenni azzal, hogy a fotókon két generáció is képviselteti magát.
Moore a WWD-nek elmondta: „Az elmúlt évben a társas kapcsolatok minden eddiginél fontosabbá váltak. A kezdetek óta befektetőként támogatom Andie-t, és tökéletes időzítésnek bizonyult most részt venni a kampányukban, hiszen együtt üdvözölhetjük a szabadság és az összetartozás nyarát. Még különlegesebbé teszi, hogy ezt a lányaimmal is megoszthatom. Fontos volt számomra, hogy őket is bevonjam a kampányba. Remélem, mások is élnek a lehetőséggel, hogy értékes kapcsolatokat teremtsenek és minden pillanatot megünnepeljenek a szeretteikkel. ”
Forrás: WWD
Nyitókép: Andie Swim