Éljenek a magyar márkák! A Womanity Fesztivál Női Ambíciók napján velük is találkozhatsz (X)

A Womanity Fesztivál következő élő rendezvényének before eseményeként, június 27-én, online élvezheted közel 30 előadó és 20 virtuális kiállító programját. Ráadásul szupermenő márkákkal is megismerkedhettek!

Az idei évben sem marad el, ezúttal viszont az online platform segítségével, innovatív módon teljesedik ki a klasszikus WOMANITY FESZTIVÁL. A Női Ambíciók Napja elnevezésű kezdeményezés célja, hogy az ambícióik vállalására biztassa a nőket, valamint támogassa őket a megvalósítás folyamataiban. Ehhez június 27-én egy teljes szakértői stábot biztosít a fesztivál minden célmegvalósító nőnek: az előadások, oktatóanyagok, edzésvideók között, 5 modulba rendezve találsz személyiségfejlesztés, önvédelem, nyelvtanulás, prezentációs technikák, kertgondozás, etikett, stíluskommunikáció, pénzügyi alapismeretek és még számos témát. Az online konferenciára díjmentesen regisztrálhatsz, a regisztráció mellé egy letölthető kuponfüzetet is kapsz, – WOMANITY RESTART BOOK -, amelynek óriási kedvezményeivel több szuper márka termékeit is megismerheted! Lássuk, milyen márkákról is van szó!

ZAX csokoládé

Fotó: zaxchoco.hu

Ismered a ZAX kézzel festett exkluzív csokoládékollekcióját? Itt az idő, hogy felfedezd Duna parton készülő finomságaikat! A különleges finomságok nagy szakértelemmel készülnek, nemcsak az ízük különleges, de látványnak is mesések, a szemkápráztató pralinéknek képtelenség ellenállni. A csokoládék mellett a ZAX előállt a világhírű nutella gourmet verziójával is, a Zsutellával.

this is Redy menstruációs bugyi

Fotó: thisisredy.com

A this is Redy alapítója, Molnár Dóra egy határozott vízióval indult el a menstruációs bugyi vonalán úgy, hogy se nem tervező, se nem dizájner, ambíciói viszont eljuttatták egészen a Redy bugyikhoz. A Női Ambíciók napján nemcsak Dóra történetét ismerheted meg, de a kuponoknak hála kedvezményesen juthatsz hozzá a termékhez is.

DODO Home

Fotó: dodo.hu

DODO HOME online bútorboltban magas minőségű, ugyanakkor megfizethető árú, különleges, egyedi dizájnbútorokat, lámpákat, és dekortárgyakat kínál. A cég mottója szerint a dizájn szó nem feltétlen kell összeolvadjon a luxus fogalmával, az egyedi és igényes lakberendezési tárgyakat egy szélesebb réteg számára is elérhetővé szeretnék tenni.

Nyitókép: Westend61/GettyImages

Ha tetszett a cikkünk, ezeket is ajánljuk: