A színésznő édesanyjával és lányával közösen népszerűsíti új ruhakollekcióját.
Vasárnap debütált Gwyneth Paltrow nagy sikerű, Goop névre hallgató márkájának legújabb ruhakollekciója, amit a színésznő személyes hangulatú fotósorozattal mutatott be követőinek. A kollekció univerzális felhasználhatóságot hirdet: Gwyneth és a tervezők azt szerették volna, hogy minden generáció megtalálja benne a hozzá leginkább passzoló darabot. Az élénk színű lenvászonból és pamutból készült tunikákat, ingruhákat és nadrágokat az idősebb korosztálynak, a pöttyös, geometriai mintás ceruzaszoknyákat és karcsúsított topokat, illetve a légies, kissé bohém, fodros ruhákat a tinédzsereknek, a tőlük tíz-húsz évvel idősebb korosztálynak és a harmincas-negyvenes éveikben járó, modern, életvidám nőknek készítették. Éppen ezért a színésznő megkérte színésznő édesanyját Blythe Dannert és lányát, Apple Martint, hogy vegyenek fel egy-egy darabot a G. Label névre keresztelt sorozatból és mutassák meg együtt, milyen sokszínű lett a kollekció, és milyen választékra számíthatnak majd a leendő vásárlók. Az eredmény egy meghitt, nagyon személyes hangulatú fotósorozat, ahol a három generáció csak úgy ragyog a modellek szerepében.
A profizmus oka, hogy ilyesmire nem először került sor: Gwyneth gyakran hívja segítségül családját egy-egy termékének bemutatójához, kampányvideójához. Legutóbb például egy nagyon spontán, nagyon vicces és abszolút szerethető Instagram bejelentkezésben beszélgetett édesanyjával arról, hogyan érdemes felkészülni az öregedésre, és ők hogyan élték meg az évek múlását, majd ezzel együtt természetesen a Goop arcápoló termékcsaládjának öregedésgátló csodaszereit is kipróbálták.
Forrás: people.com
Nyitókép: Gwyneth Paltrow/Instagram