Kate Moss lánya, a 19 éves Lila Grace anyukája nyomdokaiba lép: 30 évvel az édesanyja ikonikus fotósorozata után ő is a Calvin Klein kampányában szerepel. A hasonlóság szerintünk elég szembetűnő!
Kate Moss lánya a Calvin Klein 2022-es őszi kampányában szerepel, 30 évvel azután, hogy Kate 1992-ben először állt modellt a márkának, és ezzel vált ismertté. A szerdán indult kampány a márka legújabb fehérnemű és loungewear darabjait ünnepli. Az Alasdair McLellan által fényképezett és rendezett kampány modern, mégis klasszikus ruhakölteményekben örökíti meg a szupermodell 19 éves lányát, Lilát.
Az első fotón egy fekete tank topot visel csípőre húzott farmerrel, amely felfedi a CK logós alsónemű derékrészt. Második fotón egy átlátszó fekete gombos felsővel dobja fel az egyszerű fekete farmert és melltartót.
Kate Moss lánya már évek óta modellkedik
A fiatal lány hamar belecsöppent a divatvilágába. 2018-ban, mindössze 16 évesen a Marc Jacobs reklámarcává választották. Maga a névadó tervező áradozott a modell „szépségéről, higgadtságáról, türelméről és kedvességéről”. A következő évben a Highliner folyékony gél szemceruza kampányában szerepelt. Ezután 2020-ban valóságos ciklonként robbant be a párizsi divathétre, ahol a Miu Miu 2021-es tavaszi/nyári bemutatóján debütálhatott először kifutón. Moss a brit Vogue számára 2020-ban készített kérdezz-felelek videóban elárulta, hogy „érzelmes” és idegtépő volt végignézni, ahogy lánya először sétál végig a kifutón (még akkor is, ha a show virtuális közönsége miatt egy képernyőn keresztül figyelte a lányát).
2021-ben a Fendi felkérte Mossékat, hogy sétáljanak a párizsi divathét show-ján, nemrég pedig Burberry tervezett az anya-lánya párosnak egy-egy ruha költeményt, amelyben az idei MET Gála vörös szőnyegén vonulhattak fel. Amikor Lila modellkarrierjéről van szó, Moss hagyja, hogy Lila a saját útját járja.
„Ez rajta múlik. Ráhagyom. Nyilvánvalóan támogatni fogom őt. Én leszek az anyukája! Megteheti, ha akarja. Támogatni fogom őt bármiben, amit csak akar.”
A 48 éves Moss a Vogue szerdán megjelent Life in Looks sorozatának új epizódjában tekintett vissza a saját Calvin Klein-korszakára. Miközben visszaemlékezett első, 1992-es CK Jeans-kampányára, amelyben semmi mást nem visel, csak egy öves farmert, a szupermodell ikon elárulta, hogy a fotózás egy márkaszerződéshez vezetett. „Ez nagy dolog volt – modellnek lenni és szerződést kapni” – mondta.
Forrás: PageSix
Nyitókép: Gotham/Getty Images