Szétült hátsó helyett formás fenék – ezzel a gyakorlattal feszesíts!

Napi 5 perc fenékedzés

Otthon is elvégezhető, néhány perces edzést mutatunk neked. Ez a fenékizmokat és a combizomzatot dolgoztatja meg leginkább, de a karodat sem kíméli.

A fenék izomzatát számos módon megtornáztathatod, de a szamárrúgás az egyik leghatékonyabb mozdulat a feszesítésére. Ez a nagy farizmot és a kis farizmot egyaránt megtornáztatja, sőt a támaszhelyzet miatt a karodat és a hasadat is erősíti.

Az alábbi videón egy kihívást támasztanak eléd: csinálj meg 50 szamárrúgást a feneked kerekítése céljából. 25-25 mindkét lábbal, de az edzettebbeknél mehet az 50-50 is. Csak néhány szabad percet vesz igénybe ez a gyakorlat. Akár a szokásos heti edzéseid előtt is elvégezheted, hogy bemelegítsd vele fenék- és lábizmaidat.

A videón folyamatosan visszaszámolnak, így csak a mozdulatra kell koncentrálnod. Figyelj arra, hogy ne homoríts a hátaddal, de ne is görbítsd be, valamint a fejed se lógjon. Kapcsolhatsz zenét is, ha úgy szívesebben edzel.

Mi is nekiestünk ennek a kihívásnak, és valóban csak pár percünkbe telt az egész. Persze minél több körben ismétled, annál hatásosabb! Próbáld ki akár otthon is!

WooHoo-tipp:
Rendkívül változatos gyakorlatról van szó. Végezheted emelt térddel, plank helyzetben vagy akár nyújtott lábbal is. A variációk száma végtelen, érdemes időnként váltogatni ezeket, hogy ne unj rá egy adott mozdulatra.

Ha tetszett a cikkünk, ezeket is ajánljuk neked:

Regisztrálj most, és tedd meg első befizetésed, mi megduplázzuk 100 000 Ft-ig! (x)
Legnépszerűbb cikkek: