Madonna lánya, Lourdes a kampányarca Marc Jacobs legújabb kollekciójának

Madonna legidősebb gyermeke, Lourdes „Lola” Leon az elmúlt hónapokban csöppent bele igazán a divatvilágba. Több kampányban is szerepelt, de ilyen nívós márkának talán még sosem állt modellt.

A 24 éves Lourdes „Lola” Leon sokáig kerülte a rivaldafényt, ennek ellenére már fiatalon a divatipar meghatározó szereplőjévé vált. 14 évesen édesanyjával közösen a Macy’s vállalatnak tervezett kollekciót, 16 évesen Európába látogatott, hogy néhány divatbemutatót az első sorból nézhessen végig. 19 évesen kapta meg első jelentős felkérését, Stella McCartney kampányában szerepelt, amelyet a Miu Miu és a Converse x MadeMe követett. Ezután egy kicsit háttérbe vonult, ezért tavaly sokakat meglepett, hogy újra a kamera elé állt. Júliusban a Hollywood-i sztárok körében kultikusnak számító márka, a Miaou kampányában láthattuk Paloma Elsesser és Ashley Smith mellett. Úgy tűnik, ez a fotózás meghozta Lourdes kedvét, ugyanis azóta megállíthatatlanul tör előre a divatiparban. Legújabb munkája is ezt bizonyítja.

Miután 2020 júliusában napvilágot láttak a Miaou képei, egy ismert Los Angeles-i ügynökség, a CAA Agency azonnal szerződést kötött Lourdes-szel. Nem is kellett sokat várnunk a következő munkájára. Már ebben a hónapban az Adidas by Stella McCartney fotóin szerepelt, ráadásul ő volt a koreográfusa a sportkollekcióhoz készített videónak is. Decemberben megjelent a Parade és a Juicy Coture közös kampánya. A provokatív képeken többek között Lourdes és Ashley Graham reklámozta a kollaboráció fehérneműit. A 2021-es évet is sikeresen indította és újra Stella McCartney-val dolgozott közösen. A 24 éves lány most újabb komoly munkával bővítheti a portfólióját: az egyik legnagyobb amerikai divattervező, Marc Jacobs kereste fel.

Fotó: Marc Jacobs

Lourdes továbbra is csak olyan márkákkal hajlandó együtt dolgozni, amelyekkel teljesen azonosulni tud. Ha van olyan tervező, aki már gyerekkora óta közel áll a szívéhez, az biztosan Marc Jacobs. Az amerikai designer sokat dolgozott együtt Madonnával, így nem meglepő, hogy lányát is múzsájának tartja. „Marc és Madonna közös története a régmúltba nyúlik vissza, ezért egyértelmű volt számunkra, hogy Lola remek lenne a kampány arcának. Tökéletesen megtestesíti azt a fiatalos szellemet és a megalkuvás nélküli egyediséget, amely központi szerepet játszik a márka életében” – olvasható a brand sajtóközleményében. A 2021 tavasz-nyár kollekciót bemutató fotókon Lourdes vörös hajjal, hosszú vörös körmökkel és a márka hitvallását megtestesítő, vagány ruhákban szerepel. 

Fotó: Marc Jacobs

Forrás Nylon
Nyitókép: Marc Jacobs 

Ha tetszett a cikkünk, ezeket is ajánljuk neked:

Legnépszerűbb cikkek: