Madonna legidősebb gyermeke, Lourdes „Lola” Leon az elmúlt hónapokban csöppent bele igazán a divatvilágba. Több kampányban is szerepelt, de ilyen nívós márkának talán még sosem állt modellt.
A 24 éves Lourdes „Lola” Leon sokáig kerülte a rivaldafényt, ennek ellenére már fiatalon a divatipar meghatározó szereplőjévé vált. 14 évesen édesanyjával közösen a Macy’s vállalatnak tervezett kollekciót, 16 évesen Európába látogatott, hogy néhány divatbemutatót az első sorból nézhessen végig. 19 évesen kapta meg első jelentős felkérését, Stella McCartney kampányában szerepelt, amelyet a Miu Miu és a Converse x MadeMe követett. Ezután egy kicsit háttérbe vonult, ezért tavaly sokakat meglepett, hogy újra a kamera elé állt. Júliusban a Hollywood-i sztárok körében kultikusnak számító márka, a Miaou kampányában láthattuk Paloma Elsesser és Ashley Smith mellett. Úgy tűnik, ez a fotózás meghozta Lourdes kedvét, ugyanis azóta megállíthatatlanul tör előre a divatiparban. Legújabb munkája is ezt bizonyítja.
Miután 2020 júliusában napvilágot láttak a Miaou képei, egy ismert Los Angeles-i ügynökség, a CAA Agency azonnal szerződést kötött Lourdes-szel. Nem is kellett sokat várnunk a következő munkájára. Már ebben a hónapban az Adidas by Stella McCartney fotóin szerepelt, ráadásul ő volt a koreográfusa a sportkollekcióhoz készített videónak is. Decemberben megjelent a Parade és a Juicy Coture közös kampánya. A provokatív képeken többek között Lourdes és Ashley Graham reklámozta a kollaboráció fehérneműit. A 2021-es évet is sikeresen indította és újra Stella McCartney-val dolgozott közösen. A 24 éves lány most újabb komoly munkával bővítheti a portfólióját: az egyik legnagyobb amerikai divattervező, Marc Jacobs kereste fel.

Lourdes továbbra is csak olyan márkákkal hajlandó együtt dolgozni, amelyekkel teljesen azonosulni tud. Ha van olyan tervező, aki már gyerekkora óta közel áll a szívéhez, az biztosan Marc Jacobs. Az amerikai designer sokat dolgozott együtt Madonnával, így nem meglepő, hogy lányát is múzsájának tartja. „Marc és Madonna közös története a régmúltba nyúlik vissza, ezért egyértelmű volt számunkra, hogy Lola remek lenne a kampány arcának. Tökéletesen megtestesíti azt a fiatalos szellemet és a megalkuvás nélküli egyediséget, amely központi szerepet játszik a márka életében” – olvasható a brand sajtóközleményében. A 2021 tavasz-nyár kollekciót bemutató fotókon Lourdes vörös hajjal, hosszú vörös körmökkel és a márka hitvallását megtestesítő, vagány ruhákban szerepel.

Forrás Nylon
Nyitókép: Marc Jacobs