Madonna lánya, Lourdes újabb divatkampányban tündököl

Madonna legidősebb gyermeke, Lourdes „Lola” Leon édesanyja nyomdokaiba lép és megcélozta magának a divatikon címet. A 23 éves lányt a Hollywood-i sztárok körében kultikusnak számító márka, a Miaou legújabb kampányában láthatjuk.

Nincs nyilvános Instagram fiókja, sosem ad interjút és ritkán láthatjuk az arcát a hollywoodi partyfotókon, a nagy események vörös szőnyegén vagy a divatbemutatók első soraiban. Madonna legidősebb gyermeke, Lourdes „Lola” Leon titokban tartja a magánéletét, így sokan azt sem tudják, hogy éveken keresztül volt Timothée Chalamet barátnője. Nem túlzás azt állítani, hogy a 23 éves lány nem keresi a rivaldafényt, kifejezetten szeret elrejtőzni a nyilvánosság elől. Nagyon kevés felkérésre mond igent és csak olyan márkákkal hajlandó együtt dolgozni, amelyekkel teljesen azonosulni tud. 

View this post on Instagram

🌟 LOLA 🌟

A post shared by MIAOU (@miaou) on

Az évek alatt Lourdes a divatipar legcsendesebb, mégis nagyon meghatározó szereplőjévé vált. Már 5 évesen lencsevégre kapták Madonna és Donatella Versace oldalán, amikor megérkeztek az olasz márka londoni kiállítás megnyitójára. 14 évesen édesanyjával közösen a Macy’s vállalatnak tervezett kollekciót, 16 évesen Európába látogatott, hogy néhány divatbemutatót az első sorból nézhessen végig. Első divatkampányához nem kisebb név, mint Stella McCartney kérte fel: 19 évesen a márka parfümjének arca lett. Néhány évvel később pedig Miu Miu kampányfotóin szerepelt. Büszkeség-listáját most még tovább bővítheti: Lourdes nemrég a kultmárkának számító Miaou-nak állt modellt.

View this post on Instagram

Coming soon 😉 ✨

A post shared by MIAOU (@miaou) on

A brand Instagram-oldalán egy héttel ezelőtt osztottak meg egy rövid videót, amelyen Lourdes, illetve két modell, Paloma Elsesser és Ashley Smith szerepel. Nem kellett sokat várnunk arra, hogy a Los Angeles-i székhelyű márka teljes kampánya napvilágot lásson. A márka alapítóját, Alexia Elkaimot a kollekció tervezése során az Alice Csodaországban története, illetve Courtney Love inspirálta. És azt is elárulta, mindhárom modell megtestesíti azt, amit a márka képvisel: nem félnek megmutatni érzéki oldalukat és árad belőlük a magabiztosság. „Már régóta terveztük a közös munkát.” – mondta Elkaim. „Lourdes pontosan azt képviseli, amit a márka: szexi és független.”

Nyitókép: @miaou/Instagram

Ha tetszett a cikkünk, ezeket is ajánljuk neked:

Legnépszerűbb cikkek: