Maszkgyártásra áll át a Nanushka

Több ezer maszk legyártását vállalta el a cég, hogy enyhítsék a világszinten fellépő készlethiányt.

A Nanushka magyar alapítású divatmárka az elsők között volt, akik az üzleteik bezárása mellett döntöttek a koronavírus-járvány megfékezése érdekében március 13-án, jóval azelőtt, hogy ezt törvényileg megszabták volna. Mint közleményükben írták, nekik a dolgozóik és vásárlóik egészsége a legfontosabb, így a budapesti és a New York-i üzlet is határozatlan ideig zárva tart.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Our Founder and Creative Director @sandra_sandor photographed at home in the February issue of @vogue.polska 🌙 shot by @Turczynska_ #nanushka

NANUSHKA (@nanushka) által megosztott bejegyzés,

Továbbá azzal folytatták, hogy figyelemmel fogják kísérni a jelenlegi helyzet alakulását és további proaktív lépéseket fognak tenni az emberek megsegítése érdekében. Így a márka saját lehetőségeit megvizsgálva a maszkgyártás mellett tette le a voksát, mint ahogyan a Prada és a Louis Vuitton divatház is, akik luxusparfümök helyett kézfertőtlenítőket kezdtek gyártani.

A Nanushka hetente 2000 nem orvosi besorolású maszk legyártását tervezi, melyet a mindennapok során lehet használni. Ezek a típusú maszkok két vastagon szőtt textilrétegből állnak, mely közé még egy szűrőanyag is elhelyezhető, ezzel fokozva a védelmet. Valamint további 3000 sebészi maszk elkészítését is elvállalták beszállítói közreműködéssel. Az első adag gyártását március 24-én kezdte el a márka és valószínűleg április elejére fognak elkészülni.

A több ezernyi készülő védőeszközt a márka olyan rászoruló szervezeteknek, kórházaknak és egészségügyi intézményeknek adományozza, amelyek a leginkább nélkülöznek.

Nyitókép: Astrid Stawiarz/Getty Images
Forrás: origo.hu

Ha tetszett a cikkünk, ezeket is ajánljuk:

Tedd meg a befizetéseidet, mi pedig megnöveljük a nyerési esélyeidet maximum 275 000 forintig. (x)