Több ezer maszk legyártását vállalta el a cég, hogy enyhítsék a világszinten fellépő készlethiányt.
A Nanushka magyar alapítású divatmárka az elsők között volt, akik az üzleteik bezárása mellett döntöttek a koronavírus-járvány megfékezése érdekében március 13-án, jóval azelőtt, hogy ezt törvényileg megszabták volna. Mint közleményükben írták, nekik a dolgozóik és vásárlóik egészsége a legfontosabb, így a budapesti és a New York-i üzlet is határozatlan ideig zárva tart.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Továbbá azzal folytatták, hogy figyelemmel fogják kísérni a jelenlegi helyzet alakulását és további proaktív lépéseket fognak tenni az emberek megsegítése érdekében. Így a márka saját lehetőségeit megvizsgálva a maszkgyártás mellett tette le a voksát, mint ahogyan a Prada és a Louis Vuitton divatház is, akik luxusparfümök helyett kézfertőtlenítőket kezdtek gyártani.
A Nanushka hetente 2000 nem orvosi besorolású maszk legyártását tervezi, melyet a mindennapok során lehet használni. Ezek a típusú maszkok két vastagon szőtt textilrétegből állnak, mely közé még egy szűrőanyag is elhelyezhető, ezzel fokozva a védelmet. Valamint további 3000 sebészi maszk elkészítését is elvállalták beszállítói közreműködéssel. Az első adag gyártását március 24-én kezdte el a márka és valószínűleg április elejére fognak elkészülni.
A több ezernyi készülő védőeszközt a márka olyan rászoruló szervezeteknek, kórházaknak és egészségügyi intézményeknek adományozza, amelyek a leginkább nélkülöznek.
Nyitókép: Astrid Stawiarz/Getty Images
Forrás: origo.hu
Ha tetszett a cikkünk, ezeket is ajánljuk:
- Így kezeld hatékonyan a koronavírus miatti stresszt!
- 2020 tényleg egy új kezdet éve lesz – ha tanulunk a koronavírus leckéjéből
- A koronavírus azt is befolyásolja, mit olvasunk – De tényleg szükségünk van még több pánikra?