Elképesztően kreatív plakátok hívják fel a figyelmet a maszkviselés fontosságára

„Rajtad múlik, mikor térünk vissza a normális kerékvágásba” - ezzel a szlogennel jelent meg egy amerikai gyógyszergyártó cég legújabb kampánya, amelyhez egy izraeli grafikus készített ötletes illusztrációkat.

A szakértők egyetértenek abban, hogy a maszkviselés életeket menthet meg. Ezért az egész világon arra kérik az embereket, hogy ezt az egyszerű szabályt következetesen tartsák be. A Mucinex nevű amerikai gyógyszermárka is minél több embert szeretne ösztönözni a maszkviselésre a McCann New York reklámügynökséggel közösen elindított egészségügyi kampányában. A tájékoztató jellegű sorozat első részét júniusban mutatták be: a „Legyél hős. Legyél unalmas” szlogennel az otthonmaradásra buzdították az embereket. Ehhez a sorozathoz egy izraeli művész, Noma Bar készített ötletes illusztrációkat. A képeken egy-egy szuperhős portréja látható, de ha egy kicsit jobban megnézzük, akkor olyan hétköznapi embereket fedezhetünk fel az arcokban, akik otthon pihennek.

Fotó: Mucinex

A kampány hatalmas sikert aratott, ezért a Mucinexnél nem gondolkodtak sokáig azon, ki készítse el a grafikákat a sorozat folytatásához. Noma Bar ismét szórakoztató és elgondolkodtató módon keltette életre a cég üzenetét, azaz a „Rajtad múlik, mikor térünk vissza a normális kerékvágásba” felhívást. A művészre jellemző optikai illúziók ezúttal sem maradhattak el: a szájmaszkok kávéscsésze, tengerjáró hajó és számítógépes képernyő formájában is megjelennek a plakátokon. Közben pedig néhány kérdést is feltesz nekünk. Hiányoznak a tengerjáró körutak? Viselj maszkot! Hiányzik a fodrászod? Viselj maszkot! Hiányoznak a születésnapi partik? Viselj maszkot!

Fotó: Mucinex
Fotó: Mucinex

Nyitókép: Mucinex

Ha tetszett a cikkünk, ezeket is ajánljuk:

Legnépszerűbb cikkek: