Idén tavasszal megújult a Douglas arculata és márkastratégiája, így a vásárlók már az új logóval és vizuális megjelenéssel találkozhatnak a boltokban, a weboldalon és a hirdetéseken egyaránt.
A Douglas az új vizuális kampányt Peter Lindbergh sztárfotóssal közösen alkotta meg, és olyan nemzetközi szupermodellekkel dolgozott együtt, mint Cara Delevingne, Amber Valletta, Alexa Chung, Lineisy Montero és Jon Kortajarena, valamint a német Caro Daur influencer is feltűnik az új anyagokon.
A fotós: Peter Lindbergh
Peter Lindbergh napjaink egyik legbefolyásosabb divatfotósa. 90-es évekbeli, ikonikus, fekete-fehér képeivel a szupermodellek korszakának egyik úttörőjévé vált. Ahelyett, hogy modelljeit hibátlannak és makulátlannak ábrázolná, ő inkább a karakterekre és az egyéniségekre fókuszál fotóival. Ez az attitűd tökéletesen passzol ahhoz, amit a Douglas márka képvisel.
Vadonatúj megjelenés, még több élmény
Az új megjelenés erősíti a modern nők önképét, és arra ösztönzi őket, hogy ne másokat, hanem inkább saját érzéseiket kövessék. Peter Lindbergh ikonikus, fekete-fehér képei a természetes szépségre és az egyéniségre fókuszálnak.
A vizuális kampány mellett a modellek inspiráló gondolatai is hozzájárulnak a modern szépség megragadásához. „Hisszük, hogy az emberek akkor a legszebbek, amikor azok lehetnek, akik csak szeretnének, és megtehetik, amire vágynak. Mi e mellett szeretnénk kiállni, és ezt az állásfoglalást a lehető legtöbb helyre eljuttatni” – mondta el Lucas van Eeghen, a Douglas marketing igazgatója.
Az új logó tervezésénél a tradicionális hatást ötvözték a modern megjelenéssel. A nagybetűs felirat erőt és önbizalmat sugall, az egymással összekapcsolódó „D” és „O” betűk pedig azt a szoros kapcsolatot szimbolizálják, amelyet a Douglas ápol a vásárlóival. Az új stratégia tükröződik a vállalat küldetésnyilatkozatában is, amely szerint arra szeretnék bátorítani és inspirálni a vásárlókat, hogy felismerjék saját szépségüket, és még nagyobb önbizalomra, magabiztosságra tegyenek szert. Az új képi világ is azt a célkitűzést támogatja, hogy üzletek értékesítési pontokból olyan helyekké váljanak, ahol vásárlókat mindig emlékezetes élmények várják.