Nagyágyút igazolt a H&M: Naomi Campbell az őszi kollekció arca

Az új, Párizs ihlette stílust reklámozza a szupermodell, Naomi Campbell a H&M legújabb kampányához! Az eredmény magáért beszél.

„Brasserie de Paris” – a jelszava a Svéd divatcég legújabb, őszi kampányának, amelyhez nem kisebb nevet sikerült megnyerniük, mint Naomi Campbell.

Hódítanak az ötvenes nők

A még az 50-en túl is csúcsformában lévő, ikonikus, színes bőrű modell egy divatszakembert alakít a kampányfilmben, akihez egy kíváncsi turista csatlakozik, őt Jill Kortleve holland származású modell kelti életre. A márka kisfilmjével az őszi kollekción túl, a divat fővárosát, Párizst is ünnepli. Az új városi alapdarabok: a kabátok, csizmák, miniszoknyák, ugyanúgy időtlenek és klasszikusok, mint maga a párizsi stílus. Színek tekintetében hangsúlyosak az egymással is harmonizáló meleg árnyalatok: a narancs, a piros és a bordó, mintha az őszi falevelek színei elevenednének meg a kollekció darabjain.

Naomi Campbell aktív modell időszakában nagyon sokat dolgozott Párizsban. Számos esemény kifutóján villantotta meg gazella alkatát és több luxusmárkával is dolgozott együtt, akiknek a reklámfilmjét szintén a francia fővárosban forgatták. Szívéhez nagyon közel áll a város, emiatt sem gondolkodott sokáig, amikor megkapta a felkérést.

Naomi Campbell nemcsak a divatot,  Párizst is imádja

„Párizs számomra olyan, mint egy távoli otthon. Sokszor jártam itt a munkámnak köszönhetően, így sok a kedves ismerős arc és hely a városban. Szeretem az erős fényeket, a parkokat, a Szajna partjának romantikáját, és minden helyet, amire jó szívvel emlékszem” – mondta a szupermodell Párizsról. Az idei őszi divat kapcsán a legérdekesebb számára a 2000-es évek újradefiniálása, és a hangsúlyos színek felbukkanása. Bár a munkái során a megjelenésére legtöbbször az extravagancia a jellemző, a privát életben a klasszikus fazonokra esküszik.

Persze egy kis csavar mindig jöhet a klasszikusba is, gyakran hordok blézert vagy nadrágkosztümöt. Vagy most ősszel jöhet a trench kabát, amit vagy egy hangsúlyos magas sarkúval vagy egy feltűnőbb lánccal kombinálok” – válaszolta a modell.

Naomi Campbell a H&M reklámfilmjének forgatásán fotó:H&M

Imádunk ősz!

Az őszi ruhatár legfontosabb elemének a kabátot tartja: „imádom a kabátokat, szerintem a jó kabát az egyik legfontososabb befektetés egy nő számára”. Valamint azt is fontosnak tartja hangsúlyozni, hogy ne másoljuk valakinek a stílusát, hanem olyan darabot válasszunk, ami egyrészt megszólal, másrészt tükrözi a személyiségünket is. A H&M őszi kollekciójából a kötöttek tetszenek legjobban a modellnek, az abszolút kedvence pedig a narancssárga, vállat szabadon hagyó ruha.

S bár formás idomain minden ruhadarab hibátlanul mutat, a legnagyobb kedvencei a kiegészítők. Naomi is azon nők táborába tartozik, akik nehezen állnak ellen a legújabb táskáknak, cipőknek, bármennyi is sorakozzon belőlük a gardróbban. Szerencsésnek tartja magát, mert nagyon tehetséges és kreatív tervező barátai vannak, akik a legszebb táskákat készítik, amelyeknek bizony, ő sem tud ellenállni.

A család mellett a barátok is nagyon fontos szerepet játszanak az életében, szeret velük együtt lenni, sokat járnak vacsorázni, ezek mindig különleges pillanatok a számára. „Azokkal az emberekkel való törődés, akiket szeretsz, és akik szeretnek téged, az élet legnagyobb kiváltsága” – fogalmaz a személyes kapcsolatairól a szupermodell. Útravalóként annyit javasol őszre a nőknek, hogy részesítsék előnyben a puha, meleg, jó szabású darabokat, amelyeket könnyedén lehet rétegezni. De ennél is fontosabbnak tartja a magabiztosságot, hogy azt vegyük fel, amiben jól érezzük magunkat. Vallja, hogy ez a kulcsa az időtálló és egyedi megjelenésnek.

Forrás: elle.com
Nyitókép: Naomi Campbell fotó: H&M

Ha tetszett a cikkünk, ezeket is ajánljuk: