Kismamáknak és újdonsült anyáknak készült a Nike legújabb kollekciója

Az amerikai sportmárka kapszulakollekciójának darabjaival a várandós nőkre és az édesanyákra koncentrált. A kollekció hamarosan az üzletekben is debütál!

Közel három év alatt fejlesztette ki a márka a Nike (M) névre keresztelt kapszulakollekciót, amelynek tökéletesítésében több mint 150 000 nő (várandós és nem várandós) is részt vett. A kismamáknak és édesanyáknak készült sportruházat tervezése közben nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy a várandósság különböző szakaszaiban, illetve a szülés után is kényelmes, praktikus legyen egy-egy darab. A sportmelltartót például úgy alakították ki, hogy az megfelelő legyen szoptatás idején is.

Fotó: Nike

A négydarabos kollekció emellett egy pulóvert, egy atlétatrikót és leggingst is tartalmaz, így egy komplett sportruházatot vásárolhatnak meg a leendő anyukák. A nadrág hasrészénél extra sztreccs anyag található, amely könnyen felveszi a gömbölyödő pocak alakját vagy lehetővé teszi, hogy a viselője visszahajtsa a hasa alá. Az ujjatlan felső kialakítása közben is ügyeltek arra, hogy elég rugalmas legyen ahhoz, hogy a terhesség utolsó szakaszaiban se akadályozza a mozgást. A sportmelltartót és a pulóvert a szabás teszi különlegessé: mindkét darabon található egy átlapolható rész, amely megkönnyíti a szoptatást.

Fotó: Nike

„Sok várandós nő és újdonsült anya véleményét meghallgattuk és rengeteget tanultunk. Ez alapján dolgoztunk és fejlesztettük tovább a kollekció darabjait” – mondta Carmen Zolman, a Nike ruházati innovációért felelős vezető igazgatója. „A projekt célja az volt, hogy létrehozzunk egy olyan kollekciót, amely valóban támogatja a nők sporttal való kapcsolatát és lehetővé teszi számukra a testmozgást egy ilyen fontos, változásokkal teli időszakban is.” A Nike nemcsak hétköznapi nők, hanem élsportolók visszajelzéseit is meghallgatta, így Michelle Wie West, golfozó és Alex Morgan, labdarúgó is megosztotta az észrevételeit a sportmárkával. 

Fotó: Nike

A Nike (M) kollekció – amely 2020. szeptember 17-től lesz elérhető a márka kínálatában – jól illeszkedik a vállalat fenntarthatósági koncepciójába, ugyanis a darabok körülbelül 78-88%-ban újrahasznosított poliészterből készülnek. A közelmúltban a Nike több olyan projektet is bemutatott, amely bizonyítja, hogy nem veszik félvállról a környezetvédelmi szempontokat. Például piacra dobták a Space Hippie edzőcipőt, amely hulladékból, illetve más újrahasznosított szövetekből készül és a márka legalacsonyabb ökológiai lábnyomú cipőjének számít. Az első európai flagship store-t pedig 85 ezer kilogramm fenntartható alapanyagból építették fel Párizsban. Kíváncsian várjuk, mivel lepnek meg minket legközelebb!

Forrás: Dezeen
Nyitókép: Nike

Ha tetszett a cikkünk, ezeket is ajánljuk neked:

Tedd meg a befizetéseidet, mi pedig megnöveljük a nyerési esélyeidet maximum 275 000 forintig. (x)