A színésznő ötlete eleinte viccnek indult, végül mégis úgy döntöttek, legyártják a terméket. A gyertyát a Goop dobta piacra, és bár elég borsos áron kínálták, hamar készlethiányos lett.
„Ennek olyan illata van, mint a vaginámnak” – olvasható Gwyneth Paltrow cégének legújabb gyertyáján. A vicces, gyönyörű és szexi jelzőkkel illetett termék a benne található gerániumnak, a citrusos bergamottnak, és a cédrusnak köszönheti illatát. Állítólag fantáziát, csábítást, és kifinomult melegséget teremt a vásárlók otthonába. A cseppet sem szokványos gyertyának megkérték az árát, 75 dollárba, vagyis 22 ezer forintba került egy darab, mégsem sajnálták rá a pénzt: a vásárlók nagyon hamar elkapkodták az összeset.
A Goop nevű modern életmóddal foglalkozó céget Gwyneth Paltrow alapította még 2008-ban, és a vaginaillatú gyertya ötlete is tőle származott, igaz, először csak viccnek szánta a dolgot. Egyébként nem ez a márka első vagina-tematikájú terméke, korábban egy szexjátékot is piacra dobtak. A Netflix is felfigyelt Gwyneth Paltrow márkájára, január 24-én The Goop Lab címmel sorozat indul róluk.
Nyitókép: Axelle/Bauer-Griffin/Getty Images
Ha tetszett a cikkünk, ezeket is ajánljuk:
- ‚‚A szexizmust csak akkor érted meg igazán, ha mindkét oldalon álltál már’’
- Fájdalmas emlékek a múltból: gondolnád, hogy ez is hatással lehet a szexuális életedre? (18+)
- Ez a 7 leggyakoribb szexuális fantázia (18+)