2020-as nyári kampányában a Libri arra hívja fel a figyelmet, hogy az idei rendkívüli helyzet és a „röghöz kötöttség” ellenére az olvasás lehetőséget ad az utazásra. Szerb Antal klasszikusával csodás tájakat barangolhatunk be.
Bár a karanténidőszak utáni nyitással lassan minden visszatér a régi kerékvágásba, távoli vidékekre továbbra sem utazhatunk el. A Libri egy olyan ajándékkönyvet kínál az olvasás szerelmeseinek, amelynek segítségével egy csodálatos belső utazáson vehetnek részt. A könyvkereskedelmi cég felületein június elejétől a magyar szépirodalom egy felejthetetlen klasszikusa, Szerb Antal Utas és holdvilág című regényének díszkiadása lesz elérhető.
A Libri az elmúlt években több nemzetközi klasszikus történeteit is díszkötetbe rendezte. 2019-ben viszont új sorozatot indítottak, és olyan magyar írók műveire koncentrálnak, akik ugyan már nincsenek velünk, szavaik azonban ma is ugyanolyan frissen hatnak, mint megjelenésük pillanatában. Tavaly karácsonykor Ady Endre és Szabó Magda műveivel kedveskedtek az olvasóknak, idén nyáron pedig Szerb Antal legismertebb regényét olvashatjuk exkluzív kiadásban.
A nyári promóció során a klasszikus regény díszkiadása 599 forintért lehet az olvasóké 7000 forint feletti vásárlás esetén. A huszadik század egyik legfontosabb magyar szerzőjének mesterművével az olvasó bebarangolhatja a regény varázslatos helyszíneit, Olaszország városainak sikátorait és napfényes dombjait, anélkül, hogy el kéne hagynia lakását. Szerb Antal alkotása egyedülálló borítóval, új illusztrációkkal jelenik meg a Libri könyvesboltjaiban és webáruházában. Emellett a könyvkereskedelmi cég a regény Kulka János nagyszerű előadásában készült hangoskönyvváltozatát is elérhetővé tette a vásárlók számára. Az eredetileg 2011-ben megjelent felvételt a könyv hátsó borítóján és a könyvjelzőn feltüntetett QR-kód beolvasásával lehet meghallgatni. A kötetet a Scolar Kiadóval együttműködve állította össze a Libri, a borítót és az illusztrációkat Nagy Norbert készítette.
A Libri boltjaiban és plakátjain megjelenő kreatívokon az Utas és holdvilág nyári, toszkán hangulatú borítója elevenedik meg. A könyv dizájnjának követnie kellett a Libri ajándékkönyveinek vizuálját, láttatva, hogy egy sorozatról van szó, ez visszaköszön nemcsak a borítón, annak méretén, de a belívtördelésen, az elválasztáson, és a könyv belső illusztráción is. A kampány fő gondolata, hogy a huszadik századi magyar irodalom legnagyobb képviselői között számon tartott író, költő, irodalomtudós, 1937-ben megjelent Utas és holdvilág című regénye a mai napig megszólítja az olvasókat.
A kampány kreatívjai merchandising-termékeken is megjelennek. Június 8-tól a könyv különleges illusztrációit képeslapokon láthatjuk viszont, majd június közepétől egyedi könyvvédő tokot, párnahuzatot és vászontáskát is vásárolhatnak a magyar irodalom megszállottjai.
Forrás: Libri
Nyitókép: Jasmina007/Getty Images
Ha tetszett a cikkünk, ezeket is ajánljuk:
- 7 idézet az Utas és holdvilágból, amely olaszországi álmodozásra hív
- Tízezer könyvet ajánlott fel a Libri a budapesti kórházaknak
- Miért jó halmozni a kiolvasásra váró köteteket?
Tedd meg a befizetéseidet, mi pedig megnöveljük a nyerési esélyeidet maximum 275 000 forintig. (x)