Sztárok a szesziparban: Beyoncé whiskeyt, Ryan Reynolds gint, a Szellemirtók sztárja pedig vodkát árul

Beyoncé nemrégiben jelentette be, hogy a zeneipar után az alkohol bizniszt is kész meghódítani. Azonban nem ő az első olyan híresség, akinek italaiért is legalább annyian rajonganak, mint munkásságáért.

2024 minden kétséget kizáróan Beyoncé éve. A március végén megjelent Cowboy Carter nemcsak a slágerlistákat hódította meg, hanem sokak szerint még az egyetemes zenetörténelem részévé is vált, mindezek tükrében senkit sem lepett meg, amikor a világsztár az iHeartRadio éves díjátadóján újabb szoborral gazdagodott. Az énekesnő áprilisban az „Innovator” kategóriában tüntették ki, és most bizonyította, hogy nemcsak a zenei szcénában, hanem más területeken is igazi újító.

Mindenki Beyoncé whiskeyjét akarja

A harminckétszeres Grammy-díjas szupersztár korábban már divattervezőként is bemutatkozott. Az adidas égisze alatt futó Ivy Park névre keresztelt kollekciói éveken át sikeresek voltak, ahogy különböző parfümjeiért is sokak rajongtak. Idén pedig a sok sztár által már bevett beauty iparban is megvetette lábát, hiszen a piacon  nemrég megjelent Cécred hajápolási brand is hozzátartozik. Azonban mindez még nem volt elég neki, és újabb nagy dobáson gondolkodott. Így pár hete bejelentette, hogy a Moët Hennessy-vel együttműködve saját whiskeyt álmodott meg. Az ital a SirDavis névre hallgat, mely Queen B egy felmenője előtti tisztelgés, hiszen dédapja, Davis Hogue a szesztilalom idején illegális alkoholfőzdét üzemeltetett. Így mondhatjuk, hogy a sztár csak felélesztette a családi örökséget. Viszont a SirDavis ennél azért jóval több, hiszen hány ital mondhatja el magáról azt, hogy már megjelenése előtt elnyerte a legjobb amerikai whiskeynek járó díjat? Márpedig Beyoncé még ezt is elérte. Így nem is csodálkozunk azon, hogy a szeptemberben droppoló italra már most tetemes számú előrendelést vehettek fel.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Beyoncé (@beyonce) által megosztott bejegyzés

Beyoncé egy már kitaposott ösvényen

Na de persze, nem Beyoncé az első, aki meglátta a lehetőséget az alkoholos italokban. Vannak ugyanis sztárok, akik már jóval előtte becsatlakoztak a bizniszbe, és évek óta sikeres whiskey, vodka, gin vagy éppen konyak brandet tudhatnak magukénak. Mutatunk is közülük néhányat.

Matthew McConaughey & Camila McConaughey

Matthew McConaughey és felesége, Camila tavaly döntöttek úgy, hogy egy alkoholos ital árusításából származó bevétellel toldanák meg a családi kasszát. Közösen megálmodták, elkészíttették és piacra dobták tehát a Pantalones Organic Tequila-t, mely rögtön háromféle verzióban jelent meg a polcokon. A Blanco, a Reposado és az Añejo pedig mind kivétel nélkül nagy sikert arattak, idén például már számos díjat is begyűjtött velük a sztárpár.

Ryan Reynolds

Mind tudjuk, hogy az Aviaton Gin Ryan Reynolds nevéhez fűződik, hiszen az 2018-tól nemcsak az ő, hanem felesége, Blake Lively filmjeiben is gyakran szerepet kap. Reynolds saját bevallása szerint, miután megkóstolta a gint, az rögtön teljesen magával ragadta. Szerinte az sem túlzás, ha valaki azt mondja, hogy az Aviaton a világ legjobb ízű ginje.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Food Talk (@foodtalkindia) által megosztott bejegyzés

Ian Somerhalder és Paul Wesley

A Brother’s Bond bourbon a Vámpírnaplók színészeinek szerelemprojektjeként ölthetett testet előttünk. Ian Somerhalder és  Paul Wesley ugyan önmagukat „sznob ál-bourbonszakértőknek” nevezik, mégis kifejezetten fontosnak tartották, hogy olyan dologhoz adják a nevüket, amit szenvedéllyel tudnak képviselni. Mivel pedig az általuk alakított vámpír karakterek bourbont ittak, egyértelmű volt számukra, hogyha italt dobnak piacra, az csak ez lehet. Az egymással a való életben is majdhogynem testvéri viszonyt ápoló színészek így kellő felkészülés után 2021-ben debütáltak saját italmárkájukkal is.

Blake Lively

Férjéhez hasonlóan Blake sem megy a szomszédba üzleti tanácsokért, és mára már nemcsak, mint divatikon, filmcsillag, hanem mint üzletasszony is sikert sikerre halmoz. A Gossip Girl egykori Serenája ugyan először nem az alkoholpiacot célozta meg, hiszen 2021-ben alapított Betty Buzz márkája csak frissítőket kínált a rajongók számára. Viszont 2023-ra úgy döntött, hogy ideje szintet lépni, és megálmodta a Betty Booze-t. A Blake nevével fémjelzett dobozok között tehát ma már nemcsak üdítőket, hanem szénsavas koktélokat is találunk.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Total Wine & More (@totalwine) által megosztott bejegyzés

Jennifer Lopez

Jennifer Lopez 2023-ban jelent meg a piacon Delola elnevezésű márkájával, mely különböző ízesítésű koktélokat kínál hűsítőként egy meleg nyári délutánra. Bár JLo maga nem igazán rajong az alkoholért, saját bevallása szerint egy-egy finom koktélra olykor még ő sem tud nemet mondani. Éppen ezért készül a Bella Berry vodkával, a Paloma Rosa tequilával, a L’orange pedig amaróval, a változatosság ugyanis mindig gyönyörködtet.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Jennifer Lopez (@jlo) által megosztott bejegyzés

Kendall Jenner

A Kardashian-Jenner klánban mindenki tehetséges valamiben. Kylie először a beauty bizniszbe szállt be, Kim az egyik legsikeresebb fehérneműmárka útját egyengeti. Khloé divattervezői babérokra tört, Kourtney az egészséges életmód felé próbálja terelgetni a rajongóit, míg Kendall az élet mókásabb oldalát megfogva tequilát árul. A szupermodell pedig ezzel a húzással nem is igazán maradt el a testvéreitől, hiszen 2021 óta rendszeresen szép kis summát tehet zsebre a 818 Tequila eladásaiból is.

Dan Aykroyd

Talán meglep majd az infó, hogy a különleges palackjáról ismert Crystal Head vodka nem más nevéhez fűződik, mint a Szellemirtók sztárjához, Dan Aykroydhoz. A színész 2008-ban dobta piacra termékét, és az csomagolása miatt rögtön sokak figyelmét felkeltette. De miért esett a választás épp a koponyára? Aykroyd és a tervező, John Alexander szerint ez „az élet szimbóluma, amely az erőt és a megvilágosodást tükrözi.”

Eva Longoria

Eva Longoria mexikói örökségének ünneplése tiszteletére hozta létre 2021-ben a Casa Del Sol Tequilát. Az italt francia Limousin tölgyből készült hordókban érlelik, és állítólag mind a blanco, reposado és Añejo is legmagasabb minőséget képviselik.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

America and Eva (@ferreralongoria) által megosztott bejegyzés

Nyitókép: Beyoncé Facebook

Ha tetszett a cikkünk, ezek is érdekelhetnek: