Szupermodellek, hírességek és sok meglepetés

Bemutatták a Moschino [tv] H&M limitált kiadású kollekcióját

Minden évben óriási várakozás előzi meg azt a napot, amikor a divatmárka bemutatja legújabb, valamelyik neves dizárjnerrel közösen alkotott kollekcióját.

Idén november 8-án kerülnek a boltokba világszerte a Moschino divatház tervezője által megálmodott ruhadarabok és kiegészítők, amiket nekünk is volt alkalmunk felpróbálni. Te viselnéd?

Vekkert felhúzni, pénztárcákat kikészíteni, ugyanis a világ minden pontján november 8-án debütál az a limitált szériás kapszulakollekció, amit idén a Moschino divatházzal közösen alkotott meg a H&M fast fashion divatmárka. Ez az a nap minden évben, amikor már órákkal a nyitás előtt hosszú, tömött sorokban állnak a divatfanatikusok az üzletek előtt, és képesek akár meg is verekedni egy-egy ilyen ikonikus darabért. Nos, a WooHoo szerkesztői utánajártak, érdemes-e most is hajnalban kelni, és a spórolt pénzünket ezekre a ruhadarabokra költeni.

Először a divatbemutatóba kukkanthattunk bele

Mielőtt a boltokba kerülnének ezek a holmik, először egy, azaz a világon egyetlen bemutatón tekinthetőek meg, amit idén New Yorkban rendeztek meg, és nem csak a kifutón, de a nézők között is számos híresség megjelent. Paris Jackson, Frances Bean Cobain és Miles Richie is a vendégek között voltak azon az estén, amikor a Moshino [tv] H&M megrendezte New Yorkban showját és az azt követő partit.

H&M és a Moschino kreatívigazgatója, Jeremy Scott személyesen hívta meg a hírességeket, a nemzetközi média képviselőit és az influencereket a Times Square-t idéző, óriásplakátokkal teli kifutóra.

A modellek között voltak a Hadid testvérek is, a showt pedig a legendás szupermodell, Naomi Campbell zárta. A divatbemutató első sorában Kiersey Clemons, Leigh Lezark, Coco Rocha és Bebe Rexha ült, akik már a Moschino [tv] H&M kollekció darabjait viselték. A kifutóra a modellek egy, a régi New York-i musicaleket idéző, utcajelenetre emlékeztető lépcsősoron léptek be. De a kifutó maga is egy utcára hasonlított, ami arra utalt, hogy a tervező is leginkább ilyen környezetben szeretné látni az általa megálmodott darabokat.

A 48 éves Naomi Campbell egy ezüst flitteres tunikában és combcsizmában lejtett végig a kifutón
Gigi Hadidon is csodásan mutattak ezek a a darabok

“A Moschino [tv] H&M kollekció ajándék a rajongóimnak, amiben igyekeztem nekik a Moschino legjavát nyújtani. Megpróbáltam mindent beletenni, amit tőlem várnának: az utcai hangulattal teli, rajzfilmszerű divatot megfűszerezve egy jó adag csillogó hiphop töltettel, ami meghatározza a Moschino márkát” – mondta a kreatívigazgató.

“Hatalmas élmény volt megalkotni Jeremy Moschino világát ebben a kollekcióban és a Moschino [tv] H&M showban is, ami tökéletesen tükrözte a kollekció minden egyes darabjában megtalálható pozitivitást, humort és örömöt – mondta Ann-Sofie Johansson, a H&M kreatívtanácsadója.

A showra a modellek sminkjét a legendás Pat McGrath készítette, aki aH&M szépségápolási termékeit használta. Hogy egyezzen a kollekció stílusával, a sminkek erősek és csillogóak voltak, hangsúlyos tusvonallal és ragyogó arcbőrrel.

Készülnek a hangsúlyos tusvonalak a backstage-ben
Candice Swanepoel még egyszer ellenőrzi a sminkjét a tükörben
A sztársminkes az utolsó símitásokat végzi a bemutató előtt

Amint Jeremy meghajolt a közönség előtt a kifutón, az óriásplakátok, amik a kifutót körülvették, felemelkedtek, és felfedték az est meglepetését, a Grammy-díjas producert és művészt, DJ Diplot, aki az esti partit elindította. A show után megnyílt a Moschino [tv] H&M pop-up boltja is, ahol a vendégek az elsők között vehették meg a kedvenc darabjaikat a kollekcióból.

Jeremy Scott tervező a show végén megköszönte a nézőknek a tapsot

Aztán megérkeztek a mintadarabok hozzánk is

Egy héttel a hivatalos debütálás előtt a kollekció mintadarabjait egy zártkörű parti keretein belül mutatták be a sajtó képviselőinek, ahol magyar sztárokból sem volt hiány. Mi is elmentünk, hogy megnézzük közelebbről, hogyan is néznek ki ezek színes, mintás, feltűnő ruhadarabok, és ha már ott is jártunk, fel is próbáltuk őket.

Már a kiegészítők, cipők, táskák is nagyon feltűnőek

Bevallom, elsőre egy kicsit hivalkodónak tűnt az aranyflitteres télikabát, a pink színű műszőrmebunda vagy a hatalmas aranylogókkal díszített kiegészítők, de aztán ahogy beléjük bújtam, megéreztem a feelinget, és úgy éreztem, egy hideg téli vasárnapon szívesen grasszálnék hóesésben az Andrássy úton egy ilyen bundában. Sőt, még a kiskutyámat is Moschinoba öltöztetném akkor már – mert a tervező a négylábúakról sem feledkezett meg –, és együtt sétálgatnánk így a karácsonyi fényekbe öltöztetett belvárosban.

És így mutattam én az aranyláncokkal díszített, pink szőrben
Imádtam ezt a bőrből készült, aranylogóval díszített alvószemüveget

Viszont tény, hogy a speciális kollekció darabjai nem a legolcsóbb kategóriába tartoznak. Drágábbak, mint egy “sima” H&M-es ruci vagy cipő, de mégis olcsóbb, mint egy eredeti Moschino dizájner darab. Viszont, ami mellette szól – és ez saját tapasztalat –, hogy eddig az elmúlt években akárhányszor vásároltam ilyen kollaborációkban vásárolt cuccokat, a mai napig hordom őket: ilyen a Robert Cavalli for H&M leopárdmintás ruhám, vagy a Versace for H&M színes, mintás sálam is.

Az ikonikus Cavalli kollekció a mai napig nem ment ki a divatból
Évekkel ezelőtt már a Versace is kollaborált a divatmárkával

A Moshino [tv] H&M kollekció november 8-án kerül a kiválasztott üzletekbe, itthon a Váci1-es H&M-be, valamint elérhető lesz online, a hm.com-on is.

Íme a showról készült videó:

Ha tetszett a cikkünk, ezeket is ajánljuk neked:

Legnépszerűbb cikkek: