Már csak 41 nap van karácsonyig, nem véletlen tehát, hogy sokan ünnepi lázban égnek. Alessandro Michele, a Gucci kreatív igazgatója például a divatház karácsonyi kollekciójához egy különleges kampánnyal készült, amelyben egy trópusi utazásra invitál.
November közepén járunk, azaz egyre több boltban bukkannak fel a Mikulás-csokik és mézes puszedlik, az utcák és üzletek is sorra ünnepi fénybe borulnak. Ez a korai ünnepi készülődés igazán megosztja az embereket – vannak, akik már az összes karácsonyi lejátszási listát oda-vissza meghallgatták, mások kérdőn állnak és azt kérdezik, ‚‚MIÉRT???’’.
A karácsony közeledtével az ünnepi reklámokat és kampányokat sem ússzuk meg. De a Gucci most egy olyan videóval állt elő, amit még az ügyeletes Grincsek is imádni fognak:
Az ünnepekre gondolva legtöbbünknek azonnal egy havas táj, valamint a lakásból áradó mézeskalácsillat jut eszébe. Viszont a Gucci kreatív igazgatója, Alessandro Michele sosem volt a hagyományos megoldások híve – a Gucci Getaway: The Gift Giving Season néven futó kampánya egy óceánjáró hajóra, majd egy trópusi szigetre kalauzol minket, ahol a modellek rövidnadrágban, napszemüvegben és szalmakalapban készülődnek december 24-re.
A kollekcióhoz készült kampányfotókat és a videót is egy jól ismert rendező készítette – Harmony Korine nevéhez köthető a Túltolva és a Spring Breakers – Csajok szabadon című film is. Korine munkájával tökéletesen megtalálta a középutat a retro és a modern között – a karácsonyi boákkal, a fagyönggyel, a zenével és a limbó hintó jelenettel igazán nosztalgikus hangulatba kerít minket, de a ruhák és kiegészítők miatt mégis modernnek hat a videó.
A kollekció darabjai az olasz divatház ikonikus printjeiben pompáznak. Michele egy ruhán belül ötvözte a klasszikus Gucci logó mintát, a brand védjegyévé vált virágos motívumokkal. Rövid ujjú mintás ingek, kötött mellények, napszemüvegek, Mickey egeres pulcsi, rengeteg gyöngy és hímzett részletek. De inkább beszéljenek helyettünk a kampányképek:
Neked hogy tetszik?
Nyitókép: Gucci