A Mattel elkészítette a világszerte ismert kártyajáték szivárvány színű változatát, hogy kifejezze szolidaritását az LMBTQ-közösséggel. Emellett egy nagy összegű adománnyal támogat egy non-profit szervezetet.
Júniusban, a Pride hónapjában több millió ember hívja fel a figyelmet az LGBTQ+ közösség jogegyenlőségére, illetve ünnepli a szexuális és nemi sokszínűséget. Az UNO kártyák gyártója, a Mattel is csatlakozott az eseménysorozat támogatóihoz, és egy non-profit szervezettel, az It Gets Better Projecttel (IGB) közösen átalakította ikonikus kártyalapjait.
A kártyák hátlapja szivárvány színben pompázik – hiszen a szivárványos zászló az 1970-es években a mozgalom jelképévé vált – és a dobozra a „Play with pride”, azaz a „Játssz büszkeséggel” felirat is felkerült. A Mattel és az IGB ezzel a paklival szeretné kimutatni a szolidaritását, és megmutatni, hogy egy „olyan világot képzelnek el, ahol minden LMBTQ + fiatal szabadon, egyenjogú emberként élhet, illetve tisztában van az értékeivel és erejével.” A Mattel ezenfelül 50 ezer dollárral támogatja a non-profit szervezetet, és az általuk szervezett digitális Pride-fesztivál hivatalos partnere lesz. Az esemény célja, hogy összehívja az embereket a világ minden tájáról és meginvitálja őket az ismert aktivisták és az LMBTQ+ közösség tagjainak előadásaira.
„Az UNO egy kedvelt játék, amely életkortól, kultúrától és nyelvtől függetlenül képes összehozni az embereket – mi is erre törekszünk. Örülünk, hogy a Mattel egy non-profit szervezettel közösen alkotta meg az első Pride paklit, amely támogatja az LMBTQ + fiatalok sokszínű, globális közösségét” – mondta Eboni Munn, az IGB marketingvezetője.
Forrás: Hypebae
Nyitókép: Mattel